Rondo.cz nasazuje do posilování věrnosti a motivace zákazníků doposud nejhodnotnější cenu.

Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, rozjíždí zatím svou největší hru. Jako hlavní tahák představuje v současnosti nejžádanější automobil na českém trhu, Škodu Kodiaq. Zároveň Rondo.cz, které nedávno dosáhlo milníku 200.000 uživatelů, startuje také velký projekt s jedním ze svých klíčových partnerů, Wormelen Group.  

Rondo.cz nyní tedy nasazuje do posilování věrnosti a motivace doposud nejatraktivnější a nejhodnotnější cenu. „Máme velkou radost, že Rondo.cz je úspěšným projektem, jak z pohledu uživatelů, tak zapojených partnerů. Abychom projekt Rondo.cz pro obě skupiny ještě více zatraktivnili, rozhodli jsme spustit hru o automobil Škoda Kodiaq v hodnotě téměř 800 tis. Kč,“ prozrazuje Lukáš Vršecký, spoluautor a jednatel Rondo.cz. K této atraktivní hře potřebují uživatelé speciální typ Rondonů, tzv. Kodiaq Rondony, které mohou získat plněním tzv. Rondo výzev. Celá soutěž vyvrcholí v polovině ledna 2018.

Rondo výzvy jsou zároveň další novinkou v systému hry Rondo, která bude pokračovat i po skončení hry o Kodiaq. Cílem Rondo výzev je nabídnout téma vždy s několika navazujícími úkoly, které provedou zákazníka světem partnerského obchodu či e-shopu.

„Při přípravě těchto novinek jsme vycházeli ze zkušenosti, že když se uživatel zapojí do hry, která má určitý vývoj a jednotlivé úkoly na sebe navazují, je to pro něj ještě zajímavější. A navíc se pomocí Rondo výzev může získat nepoměrně hodnotnějších cen,“ vysvětluje Lukáš Vršecký.

Další novinkou Rondo.cz je spuštění velkého projektu s klíčovým partnerem Wormelen group, jedničkou na poli prodeje hraček známého jako Království hraček Bambule a Sparkys. Nový koncept odměňuje zákazníky, kteří mohou vyhrát ceny v hodnotě deseti milionů korun. Akce má i charitativní rozměr a daruje hračky dětem do Nemocnice Na Bulovce.