MONITORA VSTUPUJE NA SLOVENSKÝ TRH MONITORINGU MÉDIÍ

Společnost Monitora, která poskytuje komplexní real-time monitoring médií, expanduje na slovenský trh. Kromě nejobsáhlejšího seznamu zdrojů pokrývajícího všechna významná slovenská média nabídne klientům i pokročilou mediální analýzu a další nadstandardní služby. Slovenský tým povede Country Manager Ľubomír Šimášek, který dříve působil v Newton Media.

Po únorové akvizici služby Media Tenor je pro Monitoru vstup na slovenský trh dalším významným krokem. Na Slovensku se Monitora opře o zkušený tým, v jehož čele stojí Country Manager Ľubomír Šimášek, který se v oboru vydavatelství a monitoringu médií pohybuje dlouhodobě. Několik let působil jako CEO Newton Media, kde získal zkušenosti s řízením a strategickým rozvojem PR služeb a řešení. „Těším se, že budu moci zúročit své dosavadní zkušenosti z monitoringu médií a spolu s celým týmem představit Monitoru na novém trhu. Věřím, že stejně jako v ČR i na Slovensku klienti ocení komplexnost a rychlost, s jakou tento nástroj poskytuje monitoring a mediální analýzu,“ dodává Šimášek.

Jako Sales Manager nastupuje do slovenského týmu Karolína Sámelová, která zúročí své rozsáhlé zkušenosti z obdobné pozice ze společností Albatros Media a Newton Media. Technologický rozvoj produktu vede zkušený tým programátorů v čele s Michalem Danilákem, který dříve pracoval například ve společnosti Facebook, a Tomášem Bergerem, který stojí za celým konceptem komplexního monitoringu médií a pokročilé analytiky v jednom.

Monitora sleduje všechny významné slovenské deníky, týdeníky, magazíny a televizní, internetová a rozhlasová vysílání. Monitoruje také drtivou většinu slovenských webů a neustále přidává nové. Nabízí tak komplexní nástroj pro monitoring médií a mediální analýzu, která se opírá o pokročilou technologii počítačového zpracování dat a o machine learning. Monitora posouvá možnosti monitoringu médií na slovensku o personalizované reporty, náhledy článků, monitoring v reálném čase, sledování zásahu na sociálních sítích či pokročilý reporting, robustní analýzu, možnost mobilní aplikace a mnoho dalšího. Náročnější klienti mohou využít i nadstandardní služby jako ruční zpracování denního monitoringu, manažerská shrnutí, překlady a mnohé další.

Monitora tak přináší na slovenský trh inovaci v podobě monitoringu médií druhé generace a hlavně pokročilé řešení pro analýzu a měření médií. Aplikaci je možné bezplatně vyzkoušet na webu www.monitora.sk .