KOŠÍK.CZ PŘEDSTAVIL MOBILNÍ APLIKACI, NÁKUP POTRAVIN MŮŽE PLÁNOVAT CELÁ RODINA
Nákup potravin online kdykoli a kdekoli. Druhý největší e-shop s potravinami Košík.cz ze skupiny Mall Group představil novou aplikaci pro chytré telefony a tablety. Sází v ní především na rychlost, jednoduchost a přehlednost. Aplikace výrazným způsobem zlepší koordinaci online nákupů potravin v domácnosti. Umožní například sdílet účet mezi jednotlivými zařízeními, ze kterých je možné postupně doplňovat společný košík a spravovat neomezené množství doručovacích adres.
Aplikaci, kterou vyvinul tým Ackee, je možné stáhnout pro platformy iOS a Android. Nákup s její pomocí je rozdělen do čtyř jednoduchých kroků. Ergonomie hlavního menu aplikace vychází ze členění jednotlivých oddělení v kamenném supermarketu a celý nákup lze díky tomu projít velmi rychle a pohodlně. Jednoduchý přístup k oblíbeným a často nakupovaným položkám dokáže seskládat nákup dokonce v řádu desítek sekund. Aplikace je zároveň připravená na to, aby ji na svých zařízeních měli všichni členové domácnosti.
„Z praxe víme, že významná část našich zákazníků používá jeden nákupní účet pro celou rodinu. Mají díky tomu společnou historii nákupů, seznam oblíbených položek nebo společné kredity či věrnostní body. Na druhou stranu ale chtějí nakupovat hned z několika zařízení, ať už domácích počítačů, notebooků, tabletů nebo smartphonů,“ přibližuje Jakub Šulta, COO Košík.cz. „Právě to jsme se rozhodli v aplikaci respektovat jako samozřejmý standard a tomuto chování se přizpůsobit. Jednotlivá zařízení chceme pomocí aplikace propojit a udělat z nákupu rychlou a jednoduchou záležitost všech členů domácnosti. Prostě aby bylo možné rychle objednat nákup v pauze u televize nebo po cestě na chalupu.“
Není tedy žádný problém přihazovat položky do nákupního košíku hned z několika smartphonů naráz a nákup posléze zkontrolovat a dokončit z domácího tabletu nebo počítače.
Aplikace zároveň umožňuje spravovat hned několik doručovacích adres a jednoduchým způsobem mezi nimi přepínat. V profilu je možné spravovat nejen adresu domácnosti, ale třeba i adresu na chalupu, k rodičům nebo do kanceláře.
„Zjistili jsme, že počet druhých a třetích závozových adres pod jedním účtem se stále zvyšuje. Souvisí to i s velkým republikovým pokrytím Košíku, díky kterému nemáme problém obsloužit jako jedna služba domácnost ve velkém městě stejně jako chalupu na venkově. Na takový komfort, tedy mít svého prodejce potravin kdekoli s sebou, si rychle zvyknete.“ přibližuje Šulta.
Zařazení aplikace do Google Play a AppStore bude provázet také kampaň, která odmění každého zákazníka za nákup přes aplikaci kredity.
Košík.cz ze skupiny Mall Group je nejdostupnější český e-shop s potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost. Z více než 16 000 položek může vybírat půlmilion zákazníků v Praze a středních Čechách, v Brně a okolí, na Ostravsku a Moravskoslezském kraji, na Plzeňsku, Liberecku, Olomoucku, Ústecku a Teplicku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Mostu a Chomutova. Pro Prahu a okolí doručí nákup do tří hodin od objednávky, ve zbytku republiky pak platí „dopoledne objednáte, večer máte“.